Het is onze plicht om volledig te voldoen aan de eisen en verwachtingen van de klanten, zo zien wij het. We zijn daarom ook continu bezig met het verbeteren van onze dienstverlening, om zo de klanten maar ook onszelf als bouwbedrijf tevreden te kunnen stellen. Het is uitermate belangrijk dat we werk met kwaliteit leveren, vandaar dat we vasthouden aan een aantal principes.

Enkele principes zijn daarbij:

  • Iedereen zal de nodige kennis en middelen beschikbaar gesteld krijgen om de verantwoordelijkheid aan te kunnen, omdat de zorg voor kwaliteit ieders verantwoordelijkheid is op zijn of haar werkgebied..
  • Om aan alle eisen en wensen te kunnen voldoen en de klanttevredenheid te verhogen, wordt op alle niveaus binnen de organisatie klantgericht werken gestimuleerd;
  • Projecten die wij aan onze klanten leveren mogen niet in strijd zijn met de wettelijke bepalingen;
  • Kwaliteit, veiligheid en milieu stellen wij voorop bij alles wat we doen;
  • Wij stellen ons in op het voortdurend toenemen van de eisen van klanten om concurrerend te blijven;